Tech. podpora: +420 226 226 006

Časté otázky

Musím platit nějaké servisní poplatky?

Podporu prostřednictvím emailu či telefonicky Vám rádi poskytneme v rámci poplatku za naše služby. Budete-li si přát „zásah“ přímo na místě, naplánujeme ho za poplatek pokrývající náklady na výjezd.

Co když potřebuji poradit?

Naše Dokumentace obsahuje podrobné návody a vysvětlení a je pravděpodobné, že tam naleznete odpověď na většinu Vašich otázek. Pokud byste si však přece jen neuměli poradit, můžete nás kdykoli kontaktovat emailem nebo telefonicky na čísle 0905 904 533 a my uděláme vše pro to, abychom případný problém vyřešili.

Jak na Papayu přejdu ze svého starého systému?

Máte-li menu a skladové položky k dispozici ve formě tabulky (např. Microsoft Excel), pomůžeme Vám s jejich importem do Papaye, aby pro Vás byl přechod co nejjednodušší. Stačí nás kontaktovat.

Jak Papayu „spojízdním“?

„Instalace“ a počáteční nastavení Papaya POS jsou ve většině případů jednoduché a zvládnete je i sami – dostanete od nás všechny potřebné informace i případnou telefonickou či osobní podporu, aby vše proběhlo hladce a rychle.

V případě programu ProPlus to bude do značné míry záviset na Vašich konkrétních požadavcích. Ty společně zmapujeme hned na začátku a následně zvolíme nejvhodnější postup, jak Papayu „zpojezdnit“ k Vaší plné spokojenosti.

Čo znamená „webová správa“?

Webová správa provozu znamená, že se k ní můžete připojit odkudkoli, kde disponujete připojením na internet. Stačí Vám jakýkoli počítač či telefon nebo tablet. Do Vašeho provozu se přihlásíte přes webový prohlížeč pomocí jména a hesla, které si zvolíte, a okamžitě budete mít přístup k:

  • Aktuálnímu dění v provozu (přehled všech účtů, včetně aktuálně otevřených)
  • Nastavením provozu (tvorba / změna menu; uživatelská práva pro zaměstnance, atd.)
  • Skladovému hospodářství (přehled stavu zásob, tvorba receptur, naskladnění, inventury)
  • Přehledným reportem (podrobné přehledy tržeb – za vybrané časové období, podle typu platby, pro jednotlivé položky nebo po jednotlivých zaměstnancích)

Potřebuji v provozu internetové připojení?

Ve verzi Mini si Papaya internet nevyžaduje. Pokladna ve verzi ProOne i ProPlus internet potřebuje, ať už ve formě síťového připojení nebo datových služeb některého z operátorů. Bude Vám však fungovat i v případě výpadku internetu – všechna data se sesynchronizují v momentě opětovného „naskočení“, takže nemusíte mít obavy.

V nezbytném případě lze Papayu POS využívat i bez internetu i ve verzích ProOne a ProPlus. V případě zájmu o tuto možnost nás kontaktujte.

Mohu si ponechat starou tiskárnu?

Původní tiskárnu – ať už fiskální nebo bonovací – si můžete ponechat pouze v případě, že se nachází na seznamu podporovaných zařízení, v opačném případě se systémem Papaya POS nebude spolupracovat.

Jakou tiskárnu potřebuji?

Pro tisk účetních dokladů potřebuje každý provoz tzn. fiskální tiskárna: tj. tiskárnu opatřenou fiskálním modulem, který slouží k evidování jednotlivých účtů pro potřeby finanční kontroly a archivuje údaje o denních tržbách. Vybavení provozu fiskální tiskárnou je ze zákona povinné.

Větší provozy obvykle potřebují i ​​tvz. bonovací tiskárnu pro tisk objednávek (bonů) pro přípravu pokrmů v kuchyni nebo nápojů na baru.

Počet potřebných tiskáren se odvíjí od velikosti provozu – neváhejte se na nás obrátit, v případě potřeby konzultace Vám rádi poradíme. Přehled fiskálních a bonovacích tiskáren, které Papaya POS podporuje, naleznete zde, můžete si je vybrat i přímo u nás spolu s vhodným programem Papaya POS.

Mohu použít vlastní tablet/smartphone?

Pokud již máte k dispozici vlastní mobilní zařízení (tablet/smartphone), můžete jej využít za předpokladu, že funguje na operačním systému Android ve verzi 4.0 nebo vyšší.

Který program Papaya POS si mám vybrat?

Program Mini obsahuje vše, co potřebujete pro obsluhu zákazníka a práci s účty přímo v aplikaci na tabletu či chytrém telefonu. Je naprosto dostačující pro malé provozy, které nevyžadují evidenci skladů, kontrolu zaměstnanců či podrobné výkazy o prodeji – například stánky s občerstvením nebo malé kavárny.

Program ProOne kromě pokladny na tabletu zahrnuje přístup do webové správy Vašeho provozu přes internetový prohlížeč. Webová zpráva Vám umožní nastavení provozu (menu, receptury, bonování, vzhled účtenky), správu skladů (naskladňování, přehled aktuálního stavu skladových zásob, inventury) či přehled tržeb (za stanovené časové období, po jednotlivých zaměstnancích nebo po položkách). ProONE tak plně nahrazuje klasické pokladní systémy a hodí se pro menší či středně velké podniky, kterým postačí pokladna na jednom displeji (tabletu).

Program ProPlus obsahuje vše, co program ProOne, lze jej ale používat na více pokladnách současně. Využijete jej, pokud Váš provoz potřebuje více statických pokladních displejů, nebo chcete-li vybavit obsluhu tzv. . „Mobilními číšníky“ – tj., chytrý telefon či malý tablet s Papayou dáte k dispozici každému číšníkovi, aby mohl zadávat objednávky přímo od stolu Vašich zákazníků.

Vyskúšajte Papayu vo verzii Pro na 30 dní zadarmo

Mám záujem